neděle 7. září 2008

Moje malá premiéra

Áčkař na trati :) - foto Milan VenhodaKrátká trať mě baví. A baví mě terény na Zvůli. Na start jedu o něco dřív, abych se zahřál a trošku srovnal z toho velkýho těšení se. Vyšlo to! S chladnou hlavou na jedničku, dvojku, trojku - paráda. Ale co to? Na 4.k místo doprava jedu doleva a najíždím si navíc dvě minuty. Nerozumím, nechápu... To mě nakoplo, tak hned na 5.k zajíždím nejlepší mezičas. A na 7.k další. Je to parádní "ťukec" od kontroly ke kontrole. Okolí moc nevnímám, soustředím se na mapu a jedu CoToDe :) Rozhodí mě jen předsběrka, ke které ve sjezdu dostávám 30 vteřin(?) a od ní běžím na cestu vedle kola. A už jen výživný dojezd do cíle a je z toho 12. místo v H21A za 45:39 se ztrátou 3 minut na Ďureho. Ten 2 min. monstr na 4.k se štve, ale jinak to bylo pěkný. Pěkně postavený, pěkný terény, pěkný počasí - co víc si přát? Stránky závodů.Šibeník MTBO - H21A (krátká) - 9,6 km

Žádné komentáře: