neděle 14. září 2008

Barchoviny po devíti letech

Celý týden nějak nebyl čas snít si o lampiónovým víkendu, ladit formu a nechávat si masírovat nohy před klasikou na Šajtavě. Vše je nakonec úplně jinak. Klasika se nekoná a na nedělní krátkou trať jedu jen na otočku. Jedu hlavně díky tomu, že jsem na této mapě vyhrál na federálech v roce 1999 kategorii H20B a že si si chci užít tento terén po devíti letech...

Natěšenej jsem až až, tak v klidu na start a hurá do lesa. Slušný ťukec hned na začátku - jednička v hustníku, dvojku dolů na kamínek a už to valí. Snažím se jí přesně, nekazit a makat. To mi ale nejde - co chvílu se přistihnu jak se "flákám" a musím se nutit víc zabírat. Ke konci se rozbíhám a konečně dostávám více do tempa. Stavitel nás honí zelenýma pruhama napříč, pro kontrolu na kopec a hned zas dolů, ale i tak je to supr les a orienťák jak má být. Cíluju za 43:11 na 37. místě se ztrátou 7:28 na Jansiče. Přesto jsem více než spokojený - tento způsob lampiónů zdá se mi více než šťastný! :)Barchoviny - H21A - 6,1 km

Žádné komentáře: