sobota 6. září 2008

Další level - Elita :)

Lesy okolo Zvůle, to je terén pro lampióny jako stvořený. Tento víkend toho využijí o-bikeři a o-bikerky při sobotní klasice a nedělní krátké trati.foto Milan Venhoda - SJIPřesto, že jezdím za SJI a pořádám, je mi dopřáno luxusu závodit a jsem za to rád. Kde můžu, tam pomůžu, ale na start už si jedu v klidu doprovázen Kamčou. Ta jede své premiérové bajky v příchozích. Na startu se nenechám Vénou rozhodit a na jedničku je z toho hned nejlepší mezičas. Pak jsem bohužel nepochopil sám sebe a na dvojku aj trojku dávám slušnýho monstra. Nevadí, klasika je dlouhá a není nic rozhodnuto.H21B - mapa 1A taky že jo. S další a další kontrolou se mi to začíná víc a víc líbit a dostávám se do tempa. Od 11.k se několikrát míjím s Koldou (startoval 2 minuty přede mnou), což mě hodně motivuje, abych ho dojel. Nakonec jsem ho nedojel, ale díky rychlý a bezchybný druhý půlce závodu, jsem utrpěl vítězství. S časem 89:42 a s minimálním náskokem. Na to už se ale nikdo neptá - hlavní je, že v neděli už pojedu Áčka! :) // Stránky závodů //H21B - mapa 2Zvůle MTBO - H21B (klasika) - 18,4 km

Žádné komentáře: