středa 18. června 2008

Přijel, viděl, ...

... neodstartoval a odjel. Tak nějak by se dala popsat má víkendová, respektive nedělní účast na MTBO v Boskovicích. Ještě ve čtvrtek jsem byl lehce potrénovat na biku, ale nebylo to nic moc. Do rána jsem měl krásný dva opary na puse a sotva jsem lezl. Vzhledem k masakru co mě odrovnal, jsem se rozhodl v sobotu na biky nejet a že v neděli, pokud to bude lepší, pojedu a uvidím. Bylo mi líp, tak jsem jel - vlakem a kousek na kole. Jenže ten kousek na kole mi docela stačil. Ke všemu se dvě hodiny před mým startem podělalo počasí a začlo pršet. Klepal jsem kosu pod přístřeškem a přemýšlel zda vyjet či nevyjet. Nakonec jsem nikam nevyjel a zřejmě jsem dobře udělal - byl to pěkný fekál!

Na úterý jsem se těšil jak si zaběhnu krátkou trať na akádě v Ruprechtově a jak dostanu od Binga aspoň 20 minut :-) To jsem si stále myslel, že se dám do kupy a že to bude gut. Jenže nebylo. Celý úterý jsem proležel a propotil v posteli, takže ani z akády nebylo nic. To na náladě nepřidá, takže teď už jen doufám, že na víkendový MČR na krátký a sprint budu schopný běžet. Hodnoty se mění - bude mi stačit to "nějak" zaběhnout...

Žádné komentáře: