středa 25. června 2008

Nejlepší trenér

Tím pomyslným trenérem, kdo mě dneska prohnal, není nikdo jiný než blížící se bouřka. Vyjížďku přes kotáry na Vranov zakončuju od Mokré hory "časovkou" domu. Jedu s bouřkou v zádech a ani tma, vítr, splašená zvířata, či debil v protisměru se zhasnutýma světlama mi nezabránili přijet za sucha a v pořádku. Uf!Mapa 19:00Mapa 19:00. Vyjíždím v 19:10 a říkám si něco o tom, že do devíti to určitě stihnu, že bouřka není tak rychlá :)Mapa 20:30Mapa 20:30. Je 20:40 a kopec od Kociánky co normálně jezdím na prostřední tác, jedu na velký a ani nevím jak jsem to vyjel. Schytám pár kapek, vjíždím do vchodu a jsem v suchu. Přijet o minutu později, jsem durch!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

I ja jsem si ve stejne chvili dal nejrychlejsi 3km za poslednich nekolik let. Kdybych tak bezel v sobotu na sprintu :-) Rekvizity - letajici klacky, samojedouci kontejnery, kymacejici se motocyklista snazici se udrzet na silnici, vpravo tma-vlevo jasno s ostrym prechodem do tmy, pouhych 365kapek ktery me stihly nez se za mnou zavrely dvere domu...Mara