neděle 8. června 2008

Eňo ňuňo klasika No.1

Už neřeším včerejší middle, je nedělní ráno a já se pomalu rozbíhám cestou na start dnešní klasiky. Teplo je tak akorát a unavenej se cítím hned od začátku. Jedničku a dvojku jdu hodně na jistotu a pomalu. Následuje volba jít přímo přes kopec nebo jít kolem. Volím první variantu a jdu pěšky. Dobíhám Tedíka, ale nějak se mu dneska nechce. Až do 14.k následují middlíkové kontroly težké na dohledávku a přesto s volbou postupů. Z 14.k vyrážím s Košíkem a Kaulim, ale na dlouhém postupu na 15.k jdu sám obíhačkou po cestě, po kraji mapy. Na 16.k se zase potkáváme a následuje další dlouhý postup na 18.k. Jdu s Kaulim zprava po cestách, ale jak se ukazuje, nebyla to úplně dobrá volba. Ke konci už mám Košíka s Kaulim na hodně dlouhý tykadlo a nedokážu se už kousnout. Cíluju na 24. místě za 109:53 - celkem nějakých 14 minut za vítězem.Stříbrná studánka - H21A - 12,6km - 630m

Díky několika chybám na postupu aj při dohledávce jsem ztratil docela dost. A taky mi přijde, že jsem se až moc šetřil. I přes to všechno jsem ale spokojený a nadšený. Takovou klasiku už jsem dlouho neběžel! Spousta voleb postupů, težký dohledávky a úžasný terén. Jen to chce v tom terénu běhat, běhat a běhat... Stránky závodů.

Žádné komentáře: