neděle 22. června 2008

Finále na middlu

Už ráno je pařák jak sviňa, takže do stínu, převlíkat a na start do C finále. Malinko nestíhám, takže celou cestu na start běžím a jdu akorát do prvního koridoru. Ve druhém zjistím, že nemám popisy, tak jdu pro ně a vracím se už do třetího koridoru. Start! Vybíhám a ještě přemýšlím zda jsem si "čeknul". To není zrovna ideální začátek závodu :-( Jednička dobrý, na dvojku se rovnám a pak už to jde dobře. Až do 8.k kterou kazím a kazím hned další tři kontroly - vůbec jsem to tam nepochopil a krom toho mě ničí to vedro. Už ani běžet nemůžu. Nejradši bych se na to vys..., ale je to mistrovství, takže bojuju. Jdu skoro pěšky a stejně některé kontroly hledám :( Ke konci se zase trošku rozbíhám, ale je to děs.

Trať je oproti semifinále težší, více v hustníkách a v kopcích. Přesně tak si přesdtavuju mistrovství na middlu. Dobíhám zničenej z vedra a jsem rád že to mám za sebou. To nejhorší mě ale čeká u vyčtení - mám špatnou 14.k! Ani nemám sílu nadávat... Hlavně vůbec netuším kde, jak, proč... A to je taková tečka za tím naším víkendem :-( Stránky mistrovství.Pod KobylouPod Kobylou - finále H21C - 5,7 km - 254 m

3 komentáře:

Osin řekl(a)...

Kolem tve 14.k byly dalsi 2 kontroly na rozhranni kolecka a jedna primo na postupu, nejake 3mm bliz. To bylo skoro na protest...

Hubánek řekl(a)...

Na protest by to možná bylo, ale každopádně je to moje blbost! Jsem přesvědčen, že na kódy jsem koukal, takže doteď nechápu, jak jsem mohl vzít jinou. Jen vím, že na tý 44 co jsem orazil místo mojí 65 bylo rádio... To jsem ale zjistil až v cíly :(

Anonymní řekl(a)...

hubíku a proč tam taky nenapíšeš že vyčíst ti šel Lauič a pak se ti ukrutným způsobem vysmál :-)