neděle 21. června 2009

Z-middle-ný šampionát

Víkendový šampionát na krátké trati neproběhl úplně podle mých představ. V semifinále "postoupit" do finále D, je bída! Ve velice rychlém terénu to chtělo nedělat chyby a chodit přesně. Sebemenší chyba byla hodně znát. Já jsem bohužel v semifinále podělal začátek a ke konci nepochopil klasifikaci porostů u kontroly č.110 a nechal tam celkem více jak 4 minuty na chybách. Dle srovnání jsem chytil nejhorší rozběh, ale na postup do finále A by to stejně nebylo. V nedělním finále D jsem si malinko spravil chuť a doběhl na 4. místě. Celkově v pořadí MČR to dělá 106. místo - nic moc. Tady jsou stránky šampionátu a svoje postupy jsem nakreslil na OBpostupy.cz.www.obpostupy.czHledal jsem, kdy se mi povedlo postoupit do A finále a je to už docela dávno. Bylo to v Šemanovicích a psal se rok 2001, kdy se sice běhala krátká trať dvoukolovým systémem, ale v jednom dni. Dopoledne semifinále a odpoledne finále. Doběhl jsem tehdy na 24. místě a od Máry jsem dostal vteřinu. To byly časy... :-)

Žádné komentáře: