neděle 14. června 2009

Brutál v Bruntál

Moje teprvé druhé biky v tomto roce se konaly o víkendu u Bruntálu v osadě Volárna, kousek od přehrady Slezská Harta...

Sobotní krátká trať nebyla zas tak krátká a o pěkným ježdění taky nemůže být řeč. Jezdilo se v hodně hnusnejch a mokrejch tečkách, plných bláta a klacků. Místy to byl slušnej fekál! Vrcholem všeho byla ulomená přehazovačka při postupu na 14.k, když se mi dostal klacek do zadního kola. Pěkně jsem se prošel do cíle a získal DNF.

Nedělní klasika se jela ve stejném prostoru jako v sobotu, navíc s výměnou mapy, takže jsme některé postupy přes celou mapu jeli třeba třikrát. Ze začátku se mi moc nechtělo, ale pak jsem se docela rozjel. Jelo se mi líp, na fekál tečky už jsem byl připravený a snažil se co nejvíc objíždět. Co mě však nepodrželo, byla prázdná flaška s pitím, kterou jsem si před startem nenaplnil. Dojížděl jsem malinko vyschlej a v žaketu - konec jsem hodně chladil. Natočil jsem téměř 40 km za 119:02 a bylo z toho 13. místo. Pěknej brutál! Stránky závodu. A příště už na Plzeň...Piersing na jednom ze špuntů mého pláště - nevídané.

Žádné komentáře: