pátek 19. června 2009

"Příchozí" sprint - Kutná Hora

V centru Kutné Hory se dnes běželo Mistrovství ČR ve sprintu. Odpoledne hlavní mistrovské kategorie H,D21 a večer ostatní, včetně "příchozí" kategorie H21B, kterou jsem běžel. Trať byla pěkná, to nemůžu říct... Jen jsem stále čekal, kdy se podíváme do údolí k železniční trati a k chrámu sv. Barbory. No a že bych dal trať, kterou má jít vítěz 15 minut, za necelých 13 minut, to už jsem vůbec nečekal. Závod se mi povedl a líbilo se mi to, přesto mě srovnání s kategorií H21A (na kterou nemám ranking) docela zaráží. Přesněji, zaráží mě rozdíl mezi tratí H21A a H21B.

Trať H21A:
- 2.90 km, 95 m, 20 kontrol
- čas vítěze 16:10
- dlouhé postupy s možností volby
- z prostoru vytěženo maximum
Trať H21B:
- 2.30 km, 85 m, 20 kontrol
- čas vítěze 12:51
- jednodušší tratě bez větší volby postupu
- vynechání atraktivní části údolím k chrámu sv. Barbory

Přijde mi, že se na trať H21B nahlíží jako na okrajovou a dle stavitele je určená pro závodníky, kteří běhají o minutu na kilometr pomaleji než závodníci v kategorii H21A. S tím nesouhlasím a nelíbí se mi to. Vyrovnanost kategorií H21A a H21B by při sprintu neuškodila - něco jako H21C1 a H21C2. Zde jsou štránky šampionátu.Mapa Kutná HoraMapa Kutná Hora - H21B - 2,3 km - 12:59 - 2. místo z 58.

Žádné komentáře: