neděle 6. července 2008

Zvůle 2008

Začal čas prázdnin a dovolených, tak co s tím provedem? Jako výborný nápad se jevilo přihlášení na 4 dny OB na Zvůli, vzít sebou kola a prostě si to užít. Bydlení máme na Kunějovském statku (loni vyzkoušeném při svatbě M&K), takže klídeček, trávníček, rybníček, grilíček - idyla!

Lampióny moc pěkný, to nemůžu říct! :) Dvě etapy u Kunějova a dvě na Zvůli. Již po první etapě jsem však nepoznal rozdíl mezi zkrácenou tratí a klasikou. Rozeznal jsem jen "dlouhý" a "ještě delší". Moc pěkný lesy, to jako jo! Jen toho bylo nějak moc. Dokonce jsem si nadával, že jsem se vůbec přihlásil. Mohl jsem jet i tak, jít si třeba jednu etapu, pak pojezdit něco na kole, zazevlovat, okoupat se, no prostě by to byla dovolená! :) Takhle to taky nebylo špatný, ale ty dopoledne byly prostě "zabitý" lampiónama. No nic, i tak sme stihli bizony, borůvky, koupání, pivečko, zahrádku, pohodičku... A nejlepší to stejně bylo U paulánů v Kaprounu ;-)Toť lampiónový kraj plný krásZastávka Kaproun, tak kde byl vyhozen J.C.Bizoni v Rožnově - více než 10-ti metrákový kusanec :)

Žádné komentáře: