sobota 26. července 2008

BA08 - dějství prvé

Letošní 8. ročník Bike Adventure s centrem v Dobříši začal, jak jinak než "nultou" etapou, v pátek večer. Hlavní je nic nepodcenit, pořádně se nadlabat, zakreslit si kontroly do mapy, našlukovat postupy a naladit se na druhý den. To jsme splnili do puntíku! A kdyby náhodou někdo nevěděl, že se jedná o bodovací závod dvojic na horských kolech, najde info na stránkách BA.

Do první 4 hodinové etapy startujem v 11:24, takže máme dostatek času se připravit, doladit postupy, cvičně si vypustit a zase napumpovat kola a tak podobně :) Ani se před startem nerozjížím - myslím že se rozjedu dost :) Startujem a jedem na mapový start, kde dostáváme lístek s bodovým ohodnocením kontrol. Já diktuju, Véna zapisuje do mapy a hned plánujem trasu. Vyrážíme na k.35 a cestou berem ještě dvě, podle mě nejhnusnější kontroly, kde se drbem po špatných cestách a vůbec to neodsejpá. Véna za to od začátku bere takovým stylem, že nestíhám - jsem zatuhlej. Dokonce se na něj vytasím s hláškou, že nejsme soupeři, ale partneři! To kupodivu zabírá a já mám šanci dostat se do tempa.Na fotokontrole k.35 - Studený vrch

Z k.35 jedem po brdském hřebenu na k.29 a dál na k.26, k.25 a k.24, to je vyhlídka nad Mníškem pod Brdy. Tady máme už čas dvě hodiny a tak plánujem co ještě stíháme objet. Valíme dál až na k.10, kde se rozhodujem pokračovat přes k.5 až na k.4, což byla jedna z 80-ti bodových kontrol. Už cestou na k.4 ale víme, že nestíháme limit - neodhadli jsme to. Sil už moc není a z k.4 do Dobříše je to víc jak 10km po silnici. Místama mám tmu před očima, makám a už se vidím v cíly. Dojíždíme docela hotový (Véna s křečema) s téměř 20-ti minutama po limutu a to dělá penále 80 bodů. Škoda! I tak je z toho po prvním dnu solidní 12. místo. Celkem jsme nasbírali 540 bodů mínus penále 80 bodů a to dává 460 bodů. Natočili jsme 82 km.Na fotokontrole k.21 - Kozí Hory

Docela dlouho mi po dojezdu trvá jít se umejt, převlíct a nějak se rozhýbat. Jediný co zvládám, je jíst a pít. Ionťák už ale nemůžu ani vidět! Večer zabralo pivko, gulášek a pozitivní výsledek v podobě 12. místa. Po několika chybách a pozdním dojezdu bych to nečekal. Začínám se těšit na zítřek - to se teprve bude lámat chleba ;-)

Žádné komentáře: