pátek 9. května 2008

Plotny u Malešova

Když jsem poprvé slyšel o lezení u Kutný Hory, tak jsem si myslel, že je to nějaká speleologie, stříbro a tak :) Ale není tomu tak. Na doporučení lezců-kamarádů bereme brzo ráno matroš a přibližujem se do Malešova (asi 5km na jih od Kutné Hory), kde v místním konzumu doplňujem ještě zásoby o větrníky, tatranky, miňonky a film na DVD Utopenec na útěku. Expedice jak má být :o)Ráno byla stěna ještě ve stínuParkujeme u kempu a jdeme kolem Velkého rybníka, přes chatovou oblast a dál po červené až do údolí pod přehradu Vrchlice. Tam nacházíme 25-30 m vysoké plotny s množstvím perfektně odjištěných cest různých obtížností. První cestu dáváme ještě ve stínu, ale ty další už do nás slunce pere až to ... hezký není.David a jeho pohodlná policeDavid a jeho pohodlná police na dobírání.Ten rozhled, ta krása, to pohodlí :)Ten rozhled, ta krása, to pohodlí :)SlaněníVe velké stěně dáváme 3 cesty a jsme nadšený! Davidovi na prvním to jde úplně parádně a já na druhým jsem taky spokojený, protože nemám větších problémů - že by to bylo výběrem cesty? ;-) Čtvrtou cestu dáváme na samostatné věži hned vedle. A je to hnedle něco jinýho. David se kapánek cuká, ale dává to s přehledem. Zato mě nahoru tahá téměř jak "sviňi" na laně. Uf!Vrcholové fotoVrcholovka, balíme a valíme.

Žádné komentáře: