sobota 24. května 2008

Mistrovství na dlouhé v MTBO

Když někdo píchá v lese a ještě ke všemu při závodě, je to na nic! Píchat se má na večírku. Nebo doma, kde si to můžeš v klidu opravit... Bavíme se samozřejmě o defektu, čili píchlé cyklo duši :-) Ale popořadě.Mapa Bubnovaný kopec 780Letošní 5. závod ČP v MTBO, leč můj letošní první a hned dlouhá trať s centrem ve Svratce. Důkladně připravuju svého SUPíka, nezapomínám však ani na sebe - bude to dlouhé. Jedu sice H21C, ale máme to 27 km postupem s 11-ti kontrolama. Start je Karlštejně, důvěrně známého z pořádání Botasu 2000. Přijíždím na poslední chvíli, dávám mapu do mapníku a vyrážím. Pěkně v klidu, jednička, dvojka, trojka, začínám se rozjíždět... Místama je hodně bláto, po tečkách to nejde skoro vůbec, takže vše objíždím a jede to slušně. Jenže při postupu na 4.k píchám, zastavuju, nadávám a měním. Výměna duše mi jde zpočátku dobře (Véna projíždí kolem), jenže pumpička stávkuje a chvílu mi trvá něž jí domluvím (Véna projíždí znovu kolem). Pomohla až hrubá síla a odhadem za 20 minut pokračuju dál. Závod je v tahu! Při dlouhém postupu na 5.k se zase rozjíždím a začínám makat. Od 6.k následují 4 nejlepší mezičasy, včetně toho do cíle. Myslím, že jsem se docela rozjel - škoda toho píchnutí :-( Takhle je to 22. flek a 103:45 na účtu. Celkové výsledky. P.S. Jezdím za SJI, pokud by mě někdo hledal :-)

Žádné komentáře: