neděle 18. května 2008

Federály na Čeřínku

Přiznávám, terény na Čeřínku mám opravdu rád. A to už od dob federálů v roce 1998, kdy bylo asi 35°C a já v H20 poznal, co je to žaket! Během těch 10-ti let, následovalo několik závodů, soustředění, tréninků a taky vítězství na HighLanderovi. Tím pádem jsem se na závody těšil a nepokazila mi to ani špatná předpověď na oba dny...

Sobota 17.5.2008 - krátká trať 5,1 km
Místo deště je však vedro a po 2 km cesty na start vybíhám do lesa slušně zahřátej. Začátek docela dobrý, ale kazím osmičku, nato míjím devítku a jedenáctku (mechový kamínek) vidím až když jsem metr od ní :( Nejde mi to, nejde! Místo 18.k nacházím další tři, než ji najdu. Když stojím bezradně nad 20.k a nemůžu ji najít, balím to a končím. Zbytek už dobíhám, jen abych doběhl a stejně ještě vynechávám jednu kontrolu a odnáším si DISK jako bonus. Aspoň že Bernard na schromku je jako křen a slunce stále svítí ;-)Mapa Čeřínek 761 m.n.m.

Neděle 18.5.2008 - klasika 11,2 km
Předpověď konečně vyšla a pro mě to jsou ideální podmínky. Ochladilo se a lehce prší. Cestou na start pouštím včerejší debakl z hlavy a vybíhám s čistou hlavou - díky náčelníku! Jedničku jdu zleva, trošku si zabíhám na dohledávce, ale pohoda. Na dvojku se příjemně rozbíhám a dostávám do tempa. Na 6 a 7.k z toho začínám mít radost a říkám si, že by těch kopců mohlo být klidně víc :) Na 13.k mi však začíná docházet, takže místo abych šel rovně, jdu zleva kolem rybníka a dostávám. Pak už se ale nešetřím - jen ten doběh je nějakej dlouhej! Cíluju v čase 72:49 a jsem spokojenej, fakt spokojenej. Teď už jen vydržet přes dvě hodiny na vyhlášení :) Takovejch závodů by mohlo být víc :o) Stránka závodů s výsledky.Mapa Mešnice 753 m.n.m.

3 komentáře:

Martin Gregor řekl(a)...

Pěkný článek, nicméně z tebe nesmyje fakt, že jsi Jožin z morálních bažin!!! Disknout závod vynecháním kontroly - za to budeš ještě skládat o-bůžkům obětiny! Promarnil jsi jedinečnou šanci mě porazit i s tím trošku dilatovaným časem. :-) Mimochodem, naposledy jsem zažil totéž cca v roce 2000 na PéŽetku, kde Ticháč (Martin Tichovský) nerazil sběrku, aby ostatním nezvyšoval ranking... Netřeba dodávat, že kamarády si tím tenkrát nezískal.

Martin Gregor řekl(a)...

K 18K: opravdu těch kamínků hodných klasifikace tam bylo víc. Sice to bylo orientačně jasné a H21 by tam neměli chybovat, ale i díky napalmu člověka trošku zmátlo, že to bylo asi až na třetím z nich.

Hubánek řekl(a)...

Nejsem si jistý, zda zrovna já jsem ten kdo by ostatním zvyšoval ranking, sebevědomí či něco jiného.

Ano, taky jsem si říkal, že kontrolky jsou jasný, ale když jsem každou druhou hledal jak školák - co jsem s tím měl jinýho dělat...?