čtvrtek 6. března 2008

Seběh z Útěchova

Cesta od Zavíráku k Babím dolům

Dneska zoncna parádně rumpluje už od rána, ale běhat jsem se, tak jako včera v sedm hodin, nedokopal. Nechávám si běhání na odpoledne a celý den se na něj těším :-) A už je tu ona vytoužená chvíle - oblíkám se a valím na autobus, kterým se vezu na konec Útěchova. Protahuju se, pípám hodinky a vybíhám na Vranov... Za Zavírákem se stáčím doleva po hřebeni, pak přes údolí nad Ořešín a napojuju se na cestu u zimáku. A tady se konečně rozbíhám. Už se nekochám, nefotím kdejakej kýč, ale natahuju krok. Je to stále mírně zkopce, což je pro mě jediná možnost jak jít do rychlosti. (V kopcích nebo v terénu se mi to nestane) Až na Zamilcu u mostku zvolňuju - mám toho dost. Takhle už jsem ty "párátka" dole dlouho necítil. Teď už jen údolím vybíhám na silnici pod střelnicí a podél silnice dom...Trocha kýče po cestě neuškodí ;-)

Žádné komentáře: