sobota 15. března 2008

Kopce kolem Spálavy

Na SpálavěTenhle nápad na výběh už nosím v hlavě dlouho. Ale až díky okolnostem, že jsem místo ve Špindlu doma, je možnost ho realizovat. Předpověď sice slibovala něco jiného, ráno je však úžasné, teplé, prosluněné, prostě vymazlené. S mapou v ruce vybíhám dopoledne z Lán ke Lhůtě s plánem 3 až 4 výběhů na hřeben Železných hor v rámci jednoho "okruhu"...Rozbahněná cesta na LhůtuZačínám se zahřívat - cesta na VestecObíhám Barovice a sbíhám hlubokým údolím nad Lhůtu - první výběh mám za sebou. Při traversu pod horama se nestačím ani kochat :)Výběh na Spálavu po zelené značce - díky bordelu a blátu, docela zabíračka. Na Spálavě se fotím (viz. foto výše) a pokračuju dál jako na Modletín, ale jen obíhám rybníček v lese a kolem Kubátky sbíhám z hřebene dolů. Po krátkém traversu vybíhám potřetí na hřeben a znova na Spálavu. Malinko mi začíná docházet - nevzal jsem si pití.Louky za Spálavou k NehodovceA nakonec hřeben železných hor při návratu k autu... Celkových 107 minut mi sice uteklo jako voda, ale mám toho dost. To je ale přesně to, co jsem chtěl ;-) Původně plánované 4 výběhy jsem dneska bez pití nedal - tak příště!

Žádné komentáře: