neděle 23. března 2008

Obolce na tušáka

V sobotu stíhám kromě celodenního obžerství jen hodinový výběh na Doubravku a vzhledem k celotýdenní nahromaděné únavě je to takové jaké jsem očekával. Unavené, dlouhé, nesourodé a zabahněné. Přesto si kopečky dávám svižněji a hned je to o malinko lepší :-)

Na neděli domlouváme mapáč na Obolcích – něco delšího. Pro pětici odvážných připravil pan G. dva okruhy skoro po celé mapě. Říkal něco o hodině a něco :-) Na Obolcích to mám rád – je to rychlé, členité, je tam spousta tvarů a kamenů. Jen mě trošku zaskočila hustota a rozsah ostružinového napalmu. A to je teprve březen! V mém případě se moc o rychlosti mluvit nedá, ale aspoň jsem v klidu stíhal mapovat a nedělal chyby. První „liga je liga“ je už za 14 dní a dnešních 70 minut mě celkem příjemně navnadilo.Levý start u Klouzov - nešlo se vše co je nakresleno ;-)

Žádné komentáře: