úterý 17. listopadu 2009

Blátivý OLBS-15

Už je to docela dlouho, co jsem běžel tento v minulosti velice oblíbený okruh chotěbořských běžců. V posledních letech jsem ho opomíjel a nebo jsem si ho upravil tak, aby byl téměř celý terénem a běhával upravenou variantu, nikoli však původní okruh. Nevím co mě to napadlo, ale když jsem dnes odpoledne přiběhl ke kapličce a lehce se protáhl, rozhodl jsem se dát si OLBS na čas - pod 60:00. Dokonce jsem si na známých místech kontroloval čas, abych veděl, jak na tom jsem. To už jsem dlouho neudělal... Chvilkama prší a všude je bláta až to hezký není. Cesty jsou podmáčené, uklouzané a nejvýživnější je asi cesta na Bílek, kdy je bláta místy až po kotníky. I když na spojovačku od hájenky to zdaleka nemá. Snažím se makat, ale moje dlouhodobé "nicnedělání" je znát. V závěrečném kopečku k lavičce už toho mám plné zuby a u kapličky si stopuju čas 59:09. Žádná sláva to není, ale cíl dát to pod hodinu je splněn. Na svůj osobáček z roku '97 jsem zaostal 4:42! Ten okruh má každopádně něco do sebe!Fotky jsou z dopolední turistiky na Doubravce.

Žádné komentáře: