pátek 29. května 2009

Mistrovství Brna ve sprintu

Je pátek odpoledne, mizím z práce a krokem se sunu v zácpě k Anthroposu na Mistrovství Brna ve sprintu, které je zároveň nominačním závodem na MS do Maďarska. Reproši, kteří se chtějí nominovat, startují na začátku a po nich vyrážíme do lesa my, obyčejní lampijóni :)

Ze začátku se nejsem schopný srovnat s mapou a nalezení jedničky mě docela zaskočilo. Od dvojky už je to lepší, dostávám se do tempa a kontrolky mi pěkně vyskakujou a to i přesto, že les je docela slušně zabušenej. Kazím až desítku, kde nabíhám na plot, netrefuju díru a zbytečně ztrácím něco přes minutu. V areálu UO se mi docela daří, i když o rychlosti (hlavně mapování) se moc mluvit nedá. Závěr je v parčíku kolem Anthroposu, odkud už jen pár kontrolek na stadionu a cíl. Nechal jsem tam celkem 2 minuty na stupidních chybách, což mě docela štve. Běžecky bych na o moc lepší výkon neměl...Klikni pro velkou mapuSprint - H15 - 2,9km - 20:11 - 30. místo z 65.

Žádné komentáře: