úterý 5. května 2009

Čas nakupů

Tak jsem dnes zase "nakoupil"! Poslední dobou nakupuju často, rád a hodně. Dokonce by se s jistým množství nadsázky dalo říct, že ono nakupování je sport. A nebo že by to byl sport? ;-)

V sobotu jsme pořádali oblož na Doubravce a tak jsem nakupoval pouze při roznosu a sběru kontrol a nebýt odpolední fáze, byla by to slabota. V neděli už to však stálo za to. Dopoledne jsem si dal OLBS-15 a oživil si tento v dřívějších dobách oblíbený okruh CTB běžců. Nakoupil jsem za svižných 57 minut. Večer jsem ještě přikoupil hodinu a půl v sedle SUPíka okruhem na Uhelnou příbram.

V pondělí jsem pauzíroval a dneska si naplánoval něco delšího v kopcích. Dávám si okruh podél Soběšic k Útěchovu a zpět přes Ořešín a Mokrou horu. Nákup to byl solidní - po 80-ti minutách jdu poslední stometrový kopeček k domu pěšky a navrch mám nááádherně kouslá lýtka. Jsem jak taška!

Nákupy se zatím daří a již příští víkend na prvních federálech půjde o to za kolik se bude prodávat. Já věřím, že prodám. Jen nevím za kolik...? :-)

Žádné komentáře: