sobota 18. dubna 2009

Dopolední "oblož" v Třeštici

Vyladit formu na víkend se mi tentokrát "povedlo"! V pátek ráno jsem si zablokoval záda a málem jsem vše odpískal. V nouzi pomohl růžový kamarád a tak jsem se odhodlal jet na dopolední ligu aj na odpolední biky.

Startuju v nula jak jsem chtěl a vybíhám do epesního lesa kolem Roštejna. Jde mi to docela dobře a šlo by mi to ještě líp, kdybych se mohl pořádně nadechnout. Záda bolí a já jdu nač mi kyslík stačí. Napalm se ještě krčí u země, les začíná pomalu obrůstat a já se skoro víc kochám, než abych se snažil makat. Zkrz prales okolo Roštejna máme jen dva postupy, z čehoš druhý obíhám, tak si to ani moc neužiju. Rozbíhám se až ke konci, takže na lepší čas než 46:18 a 5. místo to nestačí. Nu což, jsem vůbec rád, že jsem mohl běžet. Kupodivu mě neporazil ani milovník technických pasáží a hustníků pan G. :-) Výsledky.Roštejn - 5,6 km - 130 m - 46:18

Žádné komentáře: