sobota 21. března 2009

Jarní pohár a na Kotel ...

... aneb co všechno se dá stihnout během jednoho dne.

Je ráno a zasněžený Forman plný plynových bomb vyjíždí ze Špindlu směr Dachovy. Cestou stíháme s Křižákem zastávku u řezníka, třídění odpadu, nákup nových plynových bomb a lehký flirt s pumpařkou. Jízda! :) Moje dohláška na Jarní pohár do H21D proběhla úspěšně, takže do sebe nasoukám banán a můžu vyrazit do lesa. Na první závod sezóny mi to jde až překvapivě dobře. Chyb se vyvaruju, ale rychlostí zrovna neoplývám. Za 46:49 jsem v cíly, leč bez 11. kontroly. Aha, já vůl jsem neorazil občerstvovačku :-( Takže disk a vracíme se do Špindlu...

Odpolední siestu vynechávám, beru běžky a vyrážím na Vrbatku. Je nádherně! Panoramata jsou hodně slušný. Taky je to slušná procházka :) Dojdu až na Kotel, cestou něco vyfotím a valím zpět přes Mísečky do Špindlu. Večer ještě zaskočíme do Sv. Petra na Horkýže Slíže a Snowjam. Moc dlouho ale nevydržíme - dneska toho bylo až dost. Uf!

Žádné komentáře: