neděle 22. března 2009

Hradecké štafety

Opouštím Špindl a přesunuju se na štafety do Dachov. Borci už jsou na místě, David už se rozbíhá, a tak stíhám jen pár motivačních hesel - něco ve smyslu "hlavně to prosím tě neposer!" :) David vybíhá a mě čeká více jak dvouhodinové čekání na svůj úsek...

Nedá mi to, abych se nevrátil k naší oddílové "nominaci". Je vůbec div, že jsme štafetu postavili! A to, jak píše Greg, je v našem oddíle většina mužů v kategorii H21. Někdo holt musí v neděli dospávat po plese a někdo se nebyl přes zimu radši ani jednou proběhnout. Smutný! Takže Davide, Michale a Gregu, díky!

Z mého pohledu IV. úseku jsem v první řadě rád, že jsem nešel do lesa hanba startem. Už jsem měl docela staženej zadek, ale vidět Gregův dres na doběhu, bylo vysvobozující. Jdu si celý závod sám a v klidu - až na malý zaváhání nechybuju. Potkávám akorát dvě štafety, s dalšíma se míjím a až před diváckým úsekem předbíhám Kipliho. Ke konci mám radost, že jsem si v pytlíku pohlídal svůj náskok a jen ten nedoběhnutý Bořík mě mrzí. Cíluju za 49:29 a je z toho 14. čas na úseku. Celkové jsme doběhli na pěkném 32. místě. Na Chrast to bohužel ani dnes nestačilo. Však my ty skluzy ještě dopilujeme.I. David, II. Michal, III. Greg, IV. Hubánek // Výsledky

Žádné komentáře: