sobota 26. dubna 2008

Na Špičák 733 m.n.m.

Kam na odpolední fázi? ... Točit na dráhu nebo po silnici do Kostelce? Či snad do Jihlavy do mekáče? Díky bohu ne! :) Přibližujem se kousek za Třešť na Pouště a odtud vybíháme směr Špičák. Jenže naše smíšená skupinka je natolik nesourodá, že tu jeden stojí a fotí, tu druhý někde močí, tu další všem ukazuje záda, tu si další sundává šustku - no hrůza :)Míra, Bleška, Kamča a MartinHolky nám utíkají a já se nakonec taky odpojuju a na Špičák jdu sám... Chvílu se kochám na vrcholu a pak už sbíhám dolů a vracím se. Jsem mimo mapu, takže jen tuším kudy se vracet. Kolem mě nádherný les a klídek, nabíhám na modrou a vracím se k autu. Ještě jeden kopec navíc a za cca 70 minut jsem zpět. Mám toho dost - uf!Malej a velkej mapujouPorada nad mapou - "malej" a "velkej" :)

Žádné komentáře: