neděle 21. října 2007

Rodinné štafety - Chotěboř

Byl jsem velice poctěn nabídkou účastnit se Rodinných štafet a rozbíhat MIXovou štafetu Trhačů asfaltu... Dlouhodobě a tvrdě jsem se připravoval, absolvoval několik soustředění, abych nezklamal důvěru ve mě vloženou.
Pořadatelé z LPU se rozhodli pro mé domácí terény v okolí řeky Doubravky a tak přiznávám, že jsem byl v malilinkaté výhodě - našel jsem bez mapy centrum závodu :) Jsem řádně vykoučován, namotivován a v 10:00 startuji... Nenechám se zahanbit a díky asfaltovému povrchu se deru do čela startovního pole! Využívám domácího terénu, nemapuji a ... kazím jedničku :) Nevadí, do kopců si to vynahrazuju a jsem zas na čele. Dál už nechybuju, neváhám a na divácké si jen malinko nechávám utéct prvního Lálu. Ještě pár kontrolek ve skalkách, na motokrosu, sebrat kontrolu s indicií a už předávám Havířovi na 4. místě. Uf, je to za mnou! Všechna ta příprava a dřina nepřišla vniveč :) Havíř zabíhá svůj parádní závod a ani mladší Trhač Osin se nenechá zahanbit a cíluje v celkovém čase 129:11 v kategorii MIX na 2. místě! Kompletní Výsledky jsou na stránce Rodinných štafet. Pánové, bylo mi ctí! Vydařená akce, díky!
P.S.: :-)))))))))

Žádné komentáře: