sobota 6. října 2007

Liga Vysočiny - Ctětínek

Po třech týdnech zase balím hřebíkáče a jedu na orienťáky. Tentokrát na 10. závod LV do Ctětínku. Máme to 11,8 km - budu se asi muset snažit... ;-) Na start jdu pozdě, takže stíhám až třetí koridor a jen tak tak si ještě zavazuju boty. Přemíra snahy škodí, takže kazím jedničku, ale pak už nezmatkuju, makám a až na pár drobných zaváhání jdu bez chyb. Jdu sám, jdu si svůj závod a užívám si ten pocit, kdy mi to běží. Les je pěknej a hodně rychlej. Škoda že trať nenabízi téměř žádné volby postupů a vše se chodí rovně nebo po cestách. V cíly jsem spokojený a víc jak 3 min. chyb jsem neudělal - dal jsem to za 65:49. A jak jsem teda dopadl? Dle slov náčelníka jsem "utrpěl vítězství"! :-) Stránky závodů.

1 komentář:

Martin Gregor řekl(a)...

Pěknej průměr, pěknej čas, ale hlavně... pokořil jsi divou Báru!