úterý 4. prosince 2012

Požírač tmy

Dny jsou krátké, pracovní doba dlouhá a tak jediná možnost, jak vyběhnout během týdne, je večer s čelovkou. S mojí Tikkou si posvítím tak akorát na psí hovínka pod nohama a to je zatraceně málo. Naznal jsem, že se musím poohlédnout po něčem výkonějším, svítivějším...

Nejprve jsem zavrhl předražené oslňovače jako Petzl Ultra, Silva Sprint a Lupine Wilma X. Pak jsem dlouho koketoval s Silvou X-Trail plus, ale tu jsem nakonec taky zavrhl pro malou svítivost. Mrknul jsem i na nabídku čínských soudruhů, ale nějak jsem nenašel odvahu.

Po nějaké době mě zaujala až novinka Petzl Nao s reaktivním svícením. Její výkon 89 - 355 lumenů a dosvit až 110 m mi přišel dostatečný. Našel jsem i podrobnou recenzi a bylo rozhodnuto. K čelovce jsem dokoupil i Nao belt kit, abych mohl akumulátor nosit jinde než na hlavě. Zatím jsem s tímhle světlem absolvoval dva delší výběhy a nemám výhrady. Uvidíme, jak se osvědčí na nějakým nočáku...

Žádné komentáře: