čtvrtek 27. září 2012

Příprava na klasiku

Trošku jsem o prázdninách poběhal, objel pár závodů, ale že pojedu po několika letech na klasiku, to by mě ani ve snu nenapadlo. Copak to jde, když na mistrovství oblasti jsem nic nezaběhl a v rankingu jsem na 278. místě? No, nejde. Počátkem září však vyšel nový ranking a já jsem se vyhoupl na krásné 199. místo! Koukám na to jako z jara, je však rozhodnuto. Letošní klasiku na Kosti si nenechám ujít.

Zbývají 4 týdny do závodu. Mám za sebou PéPéčka, CVČ, zdraví drží a rozhodně to nechci pojmout jen formou účasti a komparzu v D-finále. Běžecký deníček si už nějaký ten pátek nepíšu, ale teď jsem si aspoň stručně zapisoval svoje aktivity. Hlavně proto abych to tu pak mohl vylepit :-)

3.-9.9.2012
Po: volno
Út: po modré na Babu - po cestách - 70 min.
St: okruh na Soběšice - fartlek - 62 min.
Čt: volno
Pá: rozklus, abeceda, protažení, výklus - 40 min.
So: ŽB Pávov - klasika 13,3km 220m - 91:07 - 24./67.
Ne: ŽB Pávov - krátká 5,6km 115m - 47:18 - 38./65.

10.-16.9.2012
Po: volno
Út: po modré na Babu, Choholu - po cestách - 73 min.
St: výběh Jehnice - na pohodu 62 min.
Čt: volno
Pá: fartlek pod Soběšicema - kopce - 45 minut
So: oblož Klínek - klasika 8,5km 330m - 63:00 - 2./27.
Ne: volno

17.-23.9.2012
Po: Po modré na Babu až ke drátům - po cestách - 84 min. - 18km
Út: volno
St: okruh MH, Zim., Sob. - kopce rychle - 77 min.
Čt: volno
Pá: rozklus / výklus - 40 min. (něco na mě leze)
So: oblož Budislav - DNS (sajrajt v krku, rýmička)
Ne: kolem Koukalek - šonting - 30 min. (furt rýmička)

24.-30.9.2012
Po: volno
Út: mapáč sudá-lichá Bukovina (Jedlová) - 42 min.
St: volno
Čt: rozklus, abeceda, protažení, výklus - 40 min.
Pá: MČR klasická trať Kost - semifinále
So: MČR klasická trať Kost - finále
Ne:

Ač mi závěrečnou přípravu nabourala rýmička, tak už jenom s tím co jsem za září odběhal, jsem spokojenej. Pocity byly občas všelijaký, ale převažovala radost. Taková ta vytrvalecká radost, kdy i po 70-ti minutách v kopcích neodpadám, ještě můžu a neloudám se domů jako troska. Jestli mi to ale pomůže v závodě sezóny, to se uvidí...

Žádné komentáře: