neděle 8. ledna 2012

Prošitý víkend

Tradičního novoročního lízání asfaltu v Chotěboři jsem se, ač neúmyslně - takticky, nezúčastnil. Své běžecké choutky jsem uspokojil lepším způsobem... Po poledni jsem si vyzvedl Davida na Koukalkách a kecacím tempem jsme vyrazili oklikou kolem Doubravky na Bílek. Pěkně lesem, po pěšinkách a v mokrém sněhu, kdy kilometry jen ubíhají mezi řečí. Před Bílkem jsme to otočili a podél vody to vzali svižněji ke Korytu. Odtud na Čerťák, dolů k vodě a podél Kameňáku nahoru, kde už nám to moc netáhne a domů se krásně loudáme. Ta hodinka a půl ze mě udělala zase optimistu o něco víc.

V neděli už to taková hitparáda nebyla. Pršelo se sněhem, tak jsem se donutil obkroužit aspoň 12-OLBS a byl to očistec. Ač mi to nejdřív nepřišlo, byl jsem z předchozího dne malinko prošitej. No, není každý den posvícení...

Žádné komentáře: