sobota 20. února 2010

Co se děje v žitě

(6.-7.2.) - Víkend ve stopě neměl chybu! V sobotu pár koleček ve Žďáře na tratích a v neděli decentní okruh kolem Dářka. No a do oddílového souboje si můžu s radostí zapsat 70 km a 360 minut.

(8.2.) - Přihlásili jsme se s bráchou na Ski Adventure. Mám z toho obavy, ale ještě víc se těším, jak si dáme do těla.

(10.2.) - Dva dny po přihlášení dostávám kašílek a rýmičku, takže ze Ski Adventure nic nebude a šest stovek v hajzlu!

(13.-14.2) - Víkend trávím v posteli a následující pracovní dny taky. Mám ucpanou hlavu od rýmy a kašel jak tuberák - super!

(15.2.) - Sledování ZOH na PC v HD nemá chybu! Při večerně nočních směnách, kdy je na výběr ze šesti kanálů, se mi marodí o moc líp. Snad jen komentátoři by mnohdy za své výkony zasloužili přetáhnout rampouchem po hlavě!

(18.2.) - Už jsem lepší, tak jsem zaskočil na dva dny do práce, ale na víc nemám sílu. O běžkách a sportu si můžu nechat zdát.

(20.2.) - Odjíždím na týden do Špindlu, ale vypadá to, že jen pracovně. Na sport to ještě nebude a nebo jen decentně.

Žádné komentáře: