sobota 30. ledna 2010

Idyla ve stopě

Jasno, sluníčko a prašánek... Nastupujem s bráchou na Skleném do stopy a valíme přes Fryšavu, Blatky, Samotín a Blatiny na Milovy. Stopa perfektní a docela mi to aj lepí - nemá to chybu! Dáváme polívku a zpět vyrážíme druhou stranou přes Sněžné. Ve stoupání však idyla končí... Košíček od hůlky mi zůstává pod sněhem a na dojetí se musím spokojit s pahýlem, co se boří až na zem. K tomu se přidává vítr a všechny stopy od Sněžného dál, jsou zafoukaný. Místama je jen prošlápnutá stopa, co za 5 minut zapadá. A aby toho nebylo málo, máza mi v tom nafoukanym sněhu smeká. Z Kuklíku na Studnice, kde je to 3 km do kopce, už nemám pocit, že běžkování je fajn :) Ze Studnic na Tři Studně je zase jen prošlápnutá stopa - taková oranice. Na Vlachovicích už vím, že to dojedu a jsem rád, že mám těch cca 35 km za sebou. Škoda, že při cestě dom nemůžu usnout jako brácha...

Žádné komentáře: