sobota 24. října 2009

Liga Vysočiny - Pávov

Liga Vysočiny v Pávově vypadala zprvu nenáročně až pohodově. Po sněhu ani památky a middle je přece jen lepší než klasika. Vše se ale změnilo po přihlášení "Kamila Gregora" do prestižní kategorie H21C. Nedokážu říct, čím to přesně bylo, ale očekával se tuhý boj o každý mezičas a celkové umístění.Při závodě samotném nebylo moc co řešit. Zásadní postupy byly asi dva a spíše se jednalo o zásadní dohledávky. Makat, držet směr a zakopnout o kontrolu - to byl klíč k úspěchu. Já jsem už na 7.k připojil první vagónek, na 13.k druhý a na 16.k třetí. Jako mašinka vpředu jsem se pod tlakem vagónků nevyvaroval chyb až jsem byl nucen soupravu ke konci rozpojit a doběhnout do cíle sólo. Aniž jsem věděl jakého času a umístění jsem dosáhl, jsem veděl, že chyb bylo spousta. Odhadem více jak 3 minuty. A to je dost! Jako mašinka jsem se neosvědčil :-) Nakonec to stačilo na pěkné druhé místo, těsně před třetím "Kamilem". Uf! :-) Velice povedený závěr sezóny.Mapa Šacberk - H21C - 6,0 km - 40:11 - 2. z 48.

Žádné komentáře: