středa 30. září 2009

První úsek - nanečisto

Odpoledne se dovídám o trenálu na Soběšicích a váhám jen chvíli. Běží se první úsek štafet, tak si aspoň protáhnu nohy před víkendovým MČR klubů. Ani jsem se nestačil rozkusat a Zdenča už hlásí start. Nečekal jsem, že se s ostatními udržím nějakou delší dobu, ale že už na dvojku půjdu sám, to jsem nečekal. Světle modrý fáborky na kontrolách nejsou zdálky moc vidět... Jdu sice sám, ale míjím se s pár borci a dávám to celé (pro mě ve slušném tempu) za 56 minut.

Prostor, za ty roky co jsem v Brně, docela znám, přesto mapových trenálů jsem tu moc neabsolvoval. V tuto roční dobu už není podrost tak hrozný a trať se povedla. Osin si pro nás připravil farstovaných 6,5 km s 280 m převýšení. A dlouhý postup na 9.k rozhodně nebyl zadarmo. Příprava na neděli splněna! :-)

Žádné komentáře: