pondělí 6. července 2009

Mrtě kotýlek MTBO nejvíc!

V již tradičním termínu na začátku července uspořádali KOSové z Plzně velkolepé 5-denní MTBO s centrem v kempu Ostende. Čekalo na nás 5 MTBO etap v okolí Plzně, dále triatlonové štafety, večírky, Koutské a Božkov...

  • E1 - middle, "Jižanská rozjezdovka"
  • E2 - long, "Světová klasická drncačka"
  • E3 - sprint, "Lobácká mapařinka"
  • E4 - middle, "Všichni hurá na Krkavec"
  • E5 - middle, "Ostende nakonec"

Etapy byly na dojezd (do 15 km) od centra závodů a každá nabídla něco jiného. V první etapě se nemůžu srovnat s mapou, jsem hodně nejistý, a co chvíli jsem nucen téměř zastavit, abych si namapoval. Nejsem schopný jet rychle a k tomu přesně mapovat. Na rozjezd to byl ale moc pěkný middlík. V druhé etapě zažívám takový křest ohněm. Z velké části vede trať v čárkách a tečkách plných kořenů, kdy jeden je vyšší než druhý a pěkně napříč přes cestu. Hodně dlouhá a drsná drncačka - jedu to více jak dvě hodiny a mám toho tak akorát dost. Od Křižáka dostávám 23 minut!E5 - Ostende nakonecVe třetí sprintové etapě jsem si malinko spravil chuť i když dvě hrubky se mi zadařily. Udělat část sprintu jako LOBy, kdy se v hodně zarostlém pásu podél řeky vysekaly cesty a do nich daly kontroly, to tu ještě nebylo. Výborné bylo obvzlášť sledování bloudících závodníků z předstartu. Když jsem tam pak plašil já, to už tak zábavné nebylo :) Čtvrtá etapa na Krkavci byla už aj dokopce a ukázala co v kom je. Udělal jsem dvě větší chyby a pokazil jinak moc pěkně rozjetý závod. Od Křižáka jsem dostal zase nakládačku, ale i přesto z toho bylo 3. místo na bedně! Pátá, poslední etapa - startoval jsem osmý s téměř půlhodinovou ztrátou na prvního Křižáka. Závod jsem rozjel docela slušně, pak jsem však (nevím proč) vjel do hustníku a hrnul to zkratkou s kolem na rameni skrz hustník, kde jsem se zasekal na dvě minuty. Pak si pro jistotu ještě loupnu dvě paralelní chyby hned za sebou a jsem rád, že do cíle dojíždím na celkovém 9. místě.Na dojezdu E5Moje výkony se dají charakterizovat jako hodně nevyrovnané :-) Dokážu zajet výbornou část závodu bez chyby, ale pak to někde narvu a je z toho dvouminutová chyba. A ježdění po kořenech taky není úplně můj šálek čaje. Tady jsou celkový výsledky H21A po pěti etapách:Po třetí sprintové etapě se ještě večer konaly triatlonové štafety. Sestavili jsme pro tento prestižní závod hvězdný tým Mrtě kotýlek ve složení: Hubánek (Foot-o), Pín (Swim-o) a Lauič (MTBO). Nebudu vás napínat - v hustém dešti jsme všem natrhli kaďák a hodnotná cena od sponzora Stock Božkov byla naše! :-)Pětidenní se KOSům povedly! Vyšlo perfektně počasí - zmokli jsme jen při triatlonových štafetách a jinak bylo azuro. Kvalitní terény, tratě, mapy, spíkr Hasák, navrch večírek po každé etapě a domů se vracím po šesti dnech jako zvířátko. Za dva roky se budu zase těšit...

Žádné komentáře: