čtvrtek 30. října 2008

Podzimní tududunt

V sobotu pořádá CHT poslední 14. závod Ligy Vysočiny a na jihu Čech se koná MČR v horském OB. A pokud nepočítám tradiční Dušičkový závod, což je pro někoho vrchol sezóny, tak jsou to poslední lampiónový závody tohoto roku. Pro mě bohužel skončila sezóna na konci září mistrovstvím na klasice v Koutech.

Od té doby sleduju všechny závody, běhání, laufíky, akce a tréninky jako velmi zanícený divák. Se zánětem dutin, rýmou, hlenem a vším tím hnusem bojuju přes měsíc. Teď už se snad dá říct, že vítězím. Konečně! Být ve stavu, kdy je člověk jakoby zdravý a přesto nemocný, je na prd! Na ležení v posteli to není a na běhání po lese taky ne.

Vynechat celý "lampiónový" podzim, to se mi ještě nestalo. Nejvíc mě asi mrzí neúčast na MČR družstev, kde jsem nechal celý klub ve štychu. Přesto z toho bylo historické 31. místo pro CTB s mnoha skalpy "hvězdných" klubů. V půlce října jsem se aspoň mohl podílet na pořádání Highlandera, přestože jsem plánoval svoji účast jako závodník... Mít za celý podzim 3 (slovy tři) závody na kontě, to je děs!

Pro někoho sezóna právě končí, já už se však nemůžu dočkat sezóny nové. Tréninkové cykly začínají stejně od listopadu, takže svoji pauzu můžu brát i jako odpočinkovou a relaxační ;-)

Mimo jiné jsem si koupil knihu Merde! Rok v Paříži, kterou napsal Stephen Clarke. Ještě jsem ani nevěděl o čem kniha je, přesto mě v obchodě zaujala. Že by kvalitní obal? Nebo snad ten název? :) Až poté jsem si v Reflexu přečetl rozhovor s autorem a to už jsem věděl, že jsem dobře koupil.

Žádné komentáře: