neděle 13. ledna 2008

V laufu, v závěji, v žaketu

Ráno cítím lehké brnění nohou - že by únava? To chce rozhýbat! :-) Aspoň zase na hodinku jak včera...Včerejší mlha je ta tam, je teplo a celkem vlídno. Ale aby nebylo vše tak supr, hned za prvním stromem jsem si nabral do bot. No nic, přes vyfoukaná pole a zaváté cesty se zahřívám, na vyhlídce malilinko protahuju a stáčím se do Olšanského lesa.Mapa v měřítku 1:100 není úplně user friendly, takže se snažím držet směr a na velkých cestách se domapovat. Až na překonání potoka, kde jsem si zase! nabral, to jde pěkně a svižně. Skoro ztrácím pojem o čase. Je mi jasný, že na hodinku to nebude, ale na hodinky jsem si zakázal koukat...Kochám se novým prostorem, občas fotím, bořím se do závějí - jsem v laufu. Na rozcestí u Moučkova kopce to mám zpět ještě 6 km po červené turistické. To podrží! :-) Hlad mám, žízeň mám a nevzal jsem si sebou nic. Proč taky, jdu přece na hodinku ;-)Kolem přehrady, kousek po silnici, ještě k Božím mukám a mám to za sebou. Intenzivních a hodnotných 97 minut v laufu kolem Nové Říše. A přede mnou je stále spousta nového a nepoznaného.Mapka

Žádné komentáře: