sobota 15. prosince 2007

Mareda 2007

Čí pak to jsou nožičky? :-)

Pěkný baby, namakaný borci, všichni v plavkách, spousta vody, spousta chloru, zážitky jak sviňa. Tak to byl letošní Mareda.

Je sobota půl osmé ráno a do Vodního ráje v Jihlavě směřují první závodníci. Jubilejní 25. ročník Maredy startuje první etapou, paměťovým orienťákem v prostorách Vodního ráje. Běhání je zakázáno, takže vycházím ze startu k první mapě, podle které najdu mapu jednoho ze tří paměťových scorelaufů. Začínám modrým, následuje červený a končím černým okruhem. Jde to moc pěkně a kontroly razím v rychlém sledu. Vodní skluzavka, kontrolka u dna zatížená činkou, na chrliči, ve vířivce, pod mostkem, v protiproudu, venku na lehátku na sněhu, v páře, v sauně, v ochlazovacím bazénku po sauně, nahoře u tobogánu a už nevím kde ještě. Paměťák je sviňa a dokonce se musím i vracet, takže jít se podívat na mapu umístěnou nahoře u startu tobogánu, je kupodivu velká ztráta. I když jízda to byla pěkná :)Mapa podle které najdete mapy jednotlivých okruhůPln zážitků a vody v uších docházím do cíle a díky tomu že jsem neměl žádnou penalizaci za běhání v prostorách bazénu jsem na 4. místě. No bomba! Máme ještě spoustu volného času, kdy je Vodní ráj jen náš, tak si to všeci moc užíváme. Když už máme varhánky úplně všude, je čas udělat pá pá...Po závodě následuje relax...Odpoledne startuje druhá, tentokrát již běžecká a dovednostní etapa. Mareda si pro nás připravil trať kolem nemocnice s vloženými kontrolami jako VOLEJ MAREDU, KONYHO POMSTA a PEPOVA OBČERSTVOVAČKA. Vybíhám dle mapy a hned druhá kontrola je VOLEJ MAREDU. Zasunuji telefoní kartu co jsem dostal na startu a volám na číslo uvedené v mapě. Záznamník hlásí cosi o Maredově dovolené, já sice poslouchám, ale moc toho díky projíždějícím autům neslyším. Pokračuju dál na kontroly v areálu nemocnice až se dostávám na jedenáctou kontrolu, což je KONYHO POMSTA. Vbíhám do bazénu na E. Rošického, přezouvám se do přezůvek které si nesu sebou a jdu do patra kde je kuželkárna. Mám první hod, při kterém shazuju 4 kuželky z 9. Funguje to tak, že kolik kuželek zůstane, tolikrát půjdu schody do 4. patra. Takže využívám druhého hodu, při kterém shazuju 7 z 9 a jdu schody se zátěží v podobě stojanů jen dvakrát. Hurá! Přezouvám se a pokračuju na kontrolu PEPOVA OBČERSTVOVAČKA, kde je mi nabídnuto malé pivo, ale pohrdám a jsem nucen vypít velkou kofolu. Fůůůj, bublinky! Pak už jen pár kontrol mezi bytovkama a kolem nemocnice do cíle. Díky dobrému hodu v kuželkách jsem druhý. Pak ale dostávám bofikaci 20-ti minut za nedodanou sochu F. Maredy a propadám se dolů.S přezůvkama v ruce běžím zavolat MaredoviDo večerního finále jsem se samozřejmě nedostal a i kdyby, tak jsem tam nemohl zůstat. Počkal jsem jen na vyhlášení finalistů, kde byla zároveň zveřejněna i finálová disciplína a valil dom. Pro 4 finalisty si pořadatelé připravili večer na téma StarDance - naučit se pět zadaných tanců, sehnat si partnerku (partnera) a odpovídající oděv. Jak to dopadlo, už víte z výsledků, já jen vím, že to nemělo chybu! Trošku mě má neúčast mrzí, ale nemohl jsem jinak. I tak to byl supr den a supr akce!
Fotogalerie Mareda 2007

Žádné komentáře: