sobota 24. listopadu 2007

Hřebenovka kolem Labského dolu

Ráno je zataženo, kolem nuly a v puse mám jako v polepšovně. Brrr, co to bylo včera za kaktusy?! Jedu pro jídlo, dáváme královskou snídani a přemýšlím kam bych se vyvenčil... Dělá se nádherný den, beru si osvědčené běžky s pásama a vyrážím tak na hoďku a něco ven - za první strom :-)Cesta na DavidovkyDobruslím k Myslivně, nandám pásy a jdu po žluté na Davidovky. Je teplo, jdu jen v propocováku a pomalu se mi začínají ukazovat úžasný výhledy...Výhled od DavidovekJdu kolem Moravský boudy na Petrovu boudu a pak po hřebeni na Dívčí kameny, kde se mi ukazují parádní výhledy!Výhled od Dívčích kamenů - Sněžka lehce vykukuje z mrakůPomalu mi začíná být jasný, že to nebude jen výlet za první strom... :-) Na hřebeni není moc sněhu, je to samá ledovka, ale ty panoramata, to je bomba! Fouká, takže se nikde moc nezdržuju a jdu co to de. S pásama to jde jedna báseň - na tý ledovce bych se tu jinak umlátil.Z úpatí Vysokého kola - dole Martinova boudaNa polské straně Krkonoš se všude drží mraky, ale jinak se těch výhledů nemůžu nabažit. U Wawelu bych už docela něco zakousl, ale samozřejmě jsem si nic nevzal - jdu přece jen za první strom :) Sundávám pásy, teď už to půjde bez nich.Wawel a Sněžné jámyA jde to! A jak! Míjím Českou budku, pramen Labe a od Pančavské louky se snažím vyškrábat na Vrbatku. Nadávám, po tom ledu to jde pěkně na prd! Chvílema jdu pěšky.Rozcestí u České budkyOd Vrbatky je to kapánek ve stylu Kamikadze. Ledovka a všude projeté cik cak rýhy od skůtrů. Valí to jako pěkně, nebojím se vlka nic :-) Na Mísečkách se nezdržuju a po vodovodu to hrnu dolů...Cesta z Vrbatky dolůTak to nakonec nebylo úplně za první strom, ale o to přece nešlo! Za 3 hodinky jsem zpět, kochám se fotkama, cpu do sebe banán, čaj a čokoládu. Tohle mi v hlavě zůstane ještě dlouho. Moc velká krása! Tady jsou všechny fotky.

Žádné komentáře: