pátek 21. září 2007

Laufík okolo Seče

Vstávám brzo - Kamile a Martinovi se narodila v noci dcera Alice. Je třeba to oslavit! :) Dnes mám dovolenou, nelením, plánuju trasu a kolem desáté již vybíhám z Dolní Lhoty u Malče a hned přímo na Rušínov. Chci oběhnout Sečskou přehradu ;-) Za Vratkovem se stáčím k Seči a běžím nad Chrudimkou, kterou přebíhám u mlýna Na Pilce. Cesta podél břehu je samej kořen, ale utíká to pěkně. Jen rybáři a houbaři jsou dnes obvzlášť vyplesklý - ještě asi neviděli běžce s mapou a bidonem :-) Trošku bloudím mezi chatkama v Ústupkách, ale za chvílu už se kochám parádním výhledem ze zříceniny hradu Oheb. Dávám mňamku a za hrází se podél nádrže supr rozbíhám. Je málo vody, tak jdu v písku po kraji nádrže. Skoro jako Mitch Buchannon z Pobřežní hlídky :-) Na Klokočově to střihám kolem hájenky a už jen po žluté dolů do Dolní Lhoty. Zážitek se nedá popsat - nemělo to chybu! Celkový čas 134 minut a cca 24 km! Babí léto je tu v plné kráse a o to víc mě mrzí, že jsem neměl foťáček...

Trasa na turistické mapě

3 komentáře:

Martin Gregor řekl(a)...

Nejvíce mne mrzí, že Hubánek všechno proběhne ještě předtím, než tam zavítáme spolu, takže mi v klidu zdrhne a nebude se bát že zabloudí ani vlka nic.

Martin Gregor řekl(a)...

A kde máš odkaz na Aličku?!!! :-)

Hubánek řekl(a)...

Jó kamaráde, kdo chvíli rodil, již kojí opodál :)